Zoeken naar artikelen:

Openklappen
Home ::  :: Bezoekers over de Managementkennisbank

Bezoekers over de Managementkennisbank

Als u overweegt om gratis artikelen van de Managementkennisbank op te vragen, is het waardevol om te weten wat andere bezoekers van ons vinden. Daarom doen we regelmatig klanttevredenheidsonderzoek door bezoekers die artikelen hebben gedownload na te bellen.

Daarnaast vragen we aan bezoekers die regelmatig vragen stellen of we hun reacties mogen publiceren. Hieronder ziet u daaruit een weergave:

  • Fijn dat je zomaar alle stappenplannen gratis kunt opvragen. Is erg handig als je jezelf wilt oriënteren - Mevrouw van Hout, Directrice Adviesbureau.
  • Ben op zoek naar meer klanten via internet adverteren - Heer van Oirschot, directeur installatiebedrijf.
  • Nieuwsbrief ontvangen Marketing in de zorg is compleet nieuw voor mij. Uw website helpt mij een heel eind op weg - Heer Maas, Cliëntmanager Thuiszorginstelling.
  • Beste Heer/Mevrouw, Graag zouden wij willen weten aan welke eisen ons bedrijf moet voldoen om ISO gecertificeerd te zijn. Waar moeten wij ons op voorbereiden en wat zijn de stappen die wij moeten ondernemen? Graag horen wij van u. Met vriendelijke groeten - Mevrouw Heeswijk, Directrice Webshop.
  • Hebben jullie ook een lijst met ervaringen van websitebouwers? - Mevrouw de Heus, projectmanager marketing Retailketen.
  • Het artikel omtrent bedrijfsovername en de lastige elementen erin is heel herkenbaar. Momenteel zijn wij ook bezig e.e.a. beter op elkaar af te stemmen en ons bedrijf verkoopklaar te maken. Heel graag zou ik daarom ook de blauwdruk ontvangen en andere informatie omtrent dit onderwerp is van harte welkom. Bij voorbaat dank - Heer Hendrikse, eigenaar ICT bedrijf.
  • Hoe kan ik een goede accountant selecteren die ook proactief meedenkt. Hebben jullie ervaringen van andere lezers van de MKB? - Heer van Tilburg, Financieel directeur Groothandel.
  • Ik ben op zoek naar cursussen op het gebied van zoekmachine marketing - Heer Has, Autodealer.
  • Gaarne zou ik dit artikel ontvangen. Hebt u wellicht nog actueel materiaal over hetzelfde onderwerp? - Heer Duivenvoort, Lid raad van Bestuur Hogeschool.
  • Zijn er voorbeelden van 0 metingen gekoppeld aan kwaliteitssystemen INK/NIAZ? - Heer van Schaag, Productiemanager Metaalbedrijf.
  • Wil mijn bedrijf reorganiseren. Heb behoefte aan een vertrouwenspersoon die als klankbord voor mij kan fungeren. Artikelen over reorganiseren geven goede aanzet, maar wil nu ook een adviseur hebben - Heer van Agtmael, directeur Bouwbedrijf
  • Een voorbeeld van een business case voor keuze DM(S) (wel/niet doen, ROI e.d.) - Heer van Schoten, Partner Accountant.
  • Moet invulling geven aan de verkoopdoelen in het marketingplan. Kennen jullie een goede partij die leads levert? - Mevrouw Beiler, marketing manager Consumentenproducten fabrikant.
  • Ben op zoek naar concrete adviezen over het vergroten van de productiviteit. – Mevrouw de Hoog, directrice Evenementenbureau.

 

Krijgt u alle informatie en organisatie advies dan zomaar gratis?

Jazeker, maar ervaring heeft geleerd dat u vanuit oogpunt van kosten en efficiency het wiel niet opnieuw wilt uitvinden. De inzet en kennis van uw eigen mensen is cruciaal bij het wel of niet slagen van verandertrajecten en implementaties. Deskundige begeleiding en ondersteuning door een vakspecialist maakt de kans op succes groter. Dit kan in de vorm van een periodiek klankbord tot managed services zijn, waarbij in het laatste geval het gehele traject voor u wordt geregeld.

Artikelen downloaden

Alle artikelen, zoals checklists, stappenplannen en visies kunt u gratis laten toezenden. U kunt alle artikelen downloaden. Heeft u vragen, kunt u het reactieformulier gebruiken

Naar download pagina